10 فایده تبلیغات – چرا باید تبلیغ کنیم؟
- دوشنبه 13 مرداد 1399
- :views بازدید
- تبلیغات
فروشگاه ما خیلی قدیمی و شناخته شده هست… همه شرکت ما را میشناسند… ما حتی بدون تبلیغات هم وضعیت کاری خوبی داریم… سایت ما با این قابلیتهای خوبی که دارد، نیازی به تبلیغات ندارد و به زودی همه درباره ما صحبت خواهند کرد…
به نظرم اینها جملاتی کودکانه هستند. ایجاد مشاغل موفق بدون تبلیغات، تقریبا غیرممکن است. دلایل بسیار خوبی برای تبلیغات وجود دارد از جمله جذب مشتری جدید، افزایش فروش و رشد کسب و کار. در زیر 10 مورد از بهترین دلایل تبلیغ کسب و کار را ارائه می دهیم.
1. برای رسیدن به مشتریان جدید باید تبلیغ کنید.
بازار به طور مداوم تغییر می کند. خانوادهها مکان زندگی خود را تغییر میدهند، فرهنگهای مردم تغییر میکند. سطح درآمد مشتریان نیز به طور مداوم در حال تغییر است. این به معنی تغییر در سبک زندگی، نیازها و عادات خرید است. به این نکته نیز توجه کنید که همراه با تغییراتی که در مخاطبانتان ایجاد میشود، شما نیز باید کمپینهای تبلیغاتی جدیدی را شروع کنید.
2. شما باید به طور مداوم تبلیغ کنید.
آمارها نشان میدهد در گذشته خریداران بیشتری تبدیل به مشتری وفادار وفادار میشدند. در دهه های اخیر در خریدهای آفلاین به خاطر قدرتی که انسانها از ماشین گرفتهاند قدرت انتخاب بیشتری پیدا کردهاند. همچنین افزایش فروشگاه های اینترنتی تخصصی نیز باعث افزایش قدرت انتخاب خریداران آنلاین شده است. با توجه به کاهش نرخ وفاداری در مشتریان، فروشگاه ها باید برای جذب مشتری های قبلی و بازگشت مشتریان جدید، بیش از پیش تبلیغ کنند.
3. باید برای تاثیرگذاری در خریداران در طی چرخه خرید، تبلیغ کنید.
مردم اغلب با مقایسه قیمت ها، کیفیت و خدمات، از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و از وبسایتی به وبسایت دیگر میروند. تبلیغات باید در تمام بخشهای فرایند تصمیم گیری تداوم داشته باشد. به عنوان مثال، میانگین خرید ماشین جدید یک چرخه 13 هفتهای است. بایستی تا زمانی که مشتری تصمیم نهایی برای خرید را میگیرد، نام شما در ذهن او بماند.
4. شما باید تبلیغ کنید زیرا در بلندمدت تاثیر آن بیشتر میشود.
امروز کاربران زیادی تبلیغات شما را میبینند، اما احتمالا در حال حاضر پولی برای سفارش خدمات/محصول شما نداشته باشند. یا اینکه در حال حاضر نیازی به محصول/خدمات شما نداشته باشند. با تبلیغات مداوم محصول یا نام تجاری شما در ذهن مخاطب میماند. نتایج یک مطالعه 5 ساله که در آن تبلیغات بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات آنها در طول 5 سال فعال بودند یا گسترش یافته بودند، به طور متوسط شاهد افزایش فروش به میزان 100٪ بودند.
5. برای ایجاد ترافیک بیشتر باید تبلیغ کنید.
ترافیک مداوم اولین قدم برای افزایش فروش و گسترش تعداد خریداران شما است. به ازای هر 100 خریدی که خریداران در آن قصد خرید قبلی داشتند، حداقل 30 خرید “غیرقابل پیش بینی” انجام میشود. این مورد هم درمورد تبلیغات آنلاین صدق میکند و هم تبلیغات آفلاینی که مثلا برای مغازهتان انجام میدهد.
6. برای فروش بیشتر باید تبلیغ کنید.
سود شما از تبلیغات است! مشاغل موفق تقریباً همیشه تبلیغ کننده قوی و پایداری هستند. به اطراف نگاه کنید – تبلیغاتی تهاجمی و مداومی را خواهید دید که تقریبا همه جزو موفقترینها هستند.
7. اگر میخواهید چرخ کسب و کارتان همیشه بچرخد، باید تبلیغ کنید.
تا زمانی که کسب و کارتان فعال است، برای یافتن مشتریان جدید و کسب سود از آنها باید تبلغات خود را ادامه دهید. تبلیغات باعث ایجاد مشتری برای حال و آینده میشود. پس اگر هنوز تصمیمی برای متوقف کردن کسب و کار خود نگرفته اید، تبلیغاتتان را متوقف نکنید.
8. برای حفظ تصویر مثبتی از برند، باید تبلیغ کنید.
در بازار رقابتی امروز ، شایعات و اخبار بد به سرعت سفر میکنند. تبلیغات، شایعات گمراه کننده و تکه خبرهای بد را تصحیح میکند. تبلیغاتی که قدرتمند و مثبت باشد میتواند خریداران را در هر شرایط اقتصادی به سمت کسب و کار شما بکشاند.
9. برای حفظ روحیه تیم فروش باید تبلیغ کنید.
هنگامی که تبلیغاتتان به طور ناگهانی متوقف یا لغو شوند، احتمال این وجود دارد که روحیه فروشندگانتان تضعیف شده و دچار اضطراب و استرس شوند. تبلیغات هدفمند و پایدار به تیم فروش شما روحیه میدهد.
10. شما باید تبلیغ کنید زیرا رقبای شما تبلیغ میکنند.
مشتریان احتمالی بسیاری هستند که آماده خرید هستند. شما باید برای حفظ سهم خود از مشتریان تبلیغ کنید. عدم تبلیغات بدین معنی است که مشتریان خود را دو دستی در اختیار رقبایتان قرار دهید!
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید