تاثیر ویدئو مارکتینگ روی کسب و کار
- چهارشنبه 22 مرداد 1399
- :views بازدید
- عمومی
چرا بازاریابی ویدیویی، برای رشد نام تجاری شما حیاتی است؟ دنیای بازاریابی پیوسته در حال تکامل است، سازمان ها و کسب و کار تلاش کرده اند راه های جدیدی را برای جذب مشتری و گسترش برندشان ایجاد کنند. یکی از راه های بسیار سود آور و متفاوت برای کسب وکار، ویدئو مارکتینگ می باشد. ویدیو، توانایی نشان دادن یک داستان، شخصیت و محصول را سریعتر از کلمات انجام میدهد. بجای اینکه نگران باشید که آیا کاربران چند صفحه متن شما را میخوانند یا نه، میتوانید از قابلیت فوق العاده و تاثیر گذار ویدئو مارکتینگ استفاده کنید. آنچه در مورد ویدئو مارکتینگ به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار مهم است، این است که چگونه میتوان به راحتی آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در واقع، بسیاری از پلتفرمها، از جمله فیس بوک، آپارات، یوتیوب و… مورد علاقه کاربران بیشتری هستند.
ویدئو مارکتینگ
داده ها و اطلاعاتی که میخواهید به کاربرانتان بدهید تضمین نمیکند که آنها را حتما جذب خواهید کرد. حتی اگر در بر گیرنده اطلاعات جالبی باشند. شما باید به دنبال راهی برای تبلیغات و سرمایه گذاری باشید و بدانید که چه راهی برای رونق کسب و کارتان بهتر است؟ مثلا پرداختن به تبلیغات، حضور در رسانه های اجتماعی، ساخت ویدئو مارکتینگ و یا غیره. در این مقاله میخواهیم برای شما از مزایا و تاثیری که ویدئو مارکتینگ میتواند روی کسب و کارتان بگذارد مطالبی را ارائه دهیم. بر اساس گزارش های بدست آمده، تمایل برای برقراری ارتباط با افراد و اشتراک گذاری دانش و آگاهی از یک موضوع، مهمترین عامل شخصی برای کاربران در زمان اشتراک گذاری محتوا است.
چند مورد که باعث میشود ادعا کنیم ویدئو مارکتینگ این روزها علاقه مندان زیادی را برای خود دست و پا کرده در اینجا بیان میکنیم:
۱.ویدئو سرگرم کننده و جذاب تر از متن است و مخاطب از تماشای آن لذت خواهد برد و مطلب و پیام را بهتر درک خواهد کرد.
۲.با استفاده از ویدئو بطور واضح، دقیقا همان مطلبی را که مورد نظرتان است میرسانید و مخاطب میتواند آن را بارها و بارها مشاهده کند و یا حتی برای داشتن کیفیت بهتر میتواند ویدئو را با پخش کننده های مختلف ببیند تا کیفیت برایش مطلوب تر شود.
۳. زمانی که ویدئو به پایان رسید، مطلب مورد نظر خود را دریافت میکند.
۴. ۵۲.۴% از مصرف کنندگان معتقدند که تماشای ویدئو، آنها را برای خرید آنلاین مجاب میکند و میتوانند خرید مطمئن تری داشته باشند. زیرا نمونه محصول را در ویدئو مشاهده میکنند.
۵. ۹۲.۵% از مصرف کنندگان تلفن همراه، ویدئو ها را با دیگران به اشتراک میگذارند. مسلم است که تلفن همراه نسبت به همتایان خود مثل دسکتاپ بهتر عمل میکند و طرفداران بیشتری دارد. کاربران بیش از ۵۰ درصد از ویدیوها را در موبایل مشاهده میکنند، مصرف کنندگان تلفن همراه و تبلت سه برابر بیشتر از کسانی هستند که ویدیو را به عنوان یک کاربر، با لپ تاپ یا دسکتاپ مشاهده میکنند.
۶.بینندگان در هنگام تماشای ویدیو در مقایسه با زمان خواندن متن، ۹۵ درصد از پیام را حفظ میکنند.
۷.کاربران ویدیو، ۲۷٪ بیشتر از نرخ کلیک و ۳۵٪ بیشتر نرخ تبدیل وب را مشاهده میکنند. در این وضعیت، ویدیو میتواند عامل تعیین کننده ای بین خرید یا انتقال محصول باشد.
۸. ۵۶% از تمام فیلم های منتشر شده تا الان کمتر از ۲ دقیقه طول میکشد.
ویدئو مارکتینگ
ویدئو میتواند خشک و یا سنگین باشد، مثلا یک مجری داشته باشد که محصول شما را توضیح دهد. یا یک انیمیشن کوتاه ویدئویی باشد که مزایای محصول را تبلیغ کند. شرکت های بزرگ تجاری، زمانی که تصمیم میگیرند از ویدئو مارکتینگ (بازاریابی ویدئویی) استفاده کنند، ابتدا باید بدانند که آیا این روش برایشان مناسب است یا خیر؟ برای این منظور میانگین زمان تماشا، پخش مجدد و… را تجزیه و تحلیل میکنند. نرم افزارهایی مانند wistia وجود دارد که به کمک آن میتوانید میزان محبوبیت فیلم ها و عملکرد آنها را بررسی و ردیابی کنید. طبق آمار گرفته شده از یوتیوب در هر ۶۰ ثانیه، اندازه ۷۲ ساعت ویدئو با محتوا بسیار زیاد، بارگذاری میشود. در حال حاضر تعداد زیادی فیلم در فضای رقابت هستند. این به این معنی است که بهینه سازی ویدیو و تاکتیک هایی که برای تولید ترافیک به کانال شما، وجود دارد مهم تر از همیشه است. ۴۳ درصد از مردم میخواهند ویدیوهای بیشتری از بازاریابان در آینده ببینند زیرا محتوای ویدئویی را بیشتر میپسندند و دوست دارند که استراتژی های بازاریابی ویدئویی را ببینند.
اما تا زمانی که بازاریابان، بیشتر متوجه شوند چگونه میتوانند فیلم های خود را سریع تولید کنند، کسانی که در حال حاضر در فضای ویدئو مارکتینگ هستند ، همچنان به تسلط خود در این بازار، نسبت به کسانی که از بازاریابی ویدئویی استفاده نمی کنند، ادامه میدهند. عدم وجود ویدئو در وب سایت شما ممکن است یک اشتباه بزرگ در توضیح دادن به کاربران شما باشد.
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید