چند تبلیغ موثر برای وب سایت
- پنج شنبه 9 مرداد 1399
- :views بازدید
- ترفند
. تبلیغات اینترنتی :
پر بازدید ترین و تقریبا به صرفه ترین راه تبلیغات است ، که میتواند مخاطبان زیادی را به شما علاقمند کند ، یکی از رسانه های قدرتمند و پر بازدید که تبلیغات در آن روش های مختلی دارد .
تبلیغات اینترنتی که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند ، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند . بسیاری از مصرف کنندگان تبلیغات آنلاین را بی نظمی می دانند .
هنگامی که از نرم افزار برای انجام خرید استفاده می شود ، به عنوان تبلیغات برنامه ای شناخته می شود .
تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیل ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشگر (از جمله تبلیغات بنر وب) و تبلیغات تلفن همراه است .
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی ، تبلیغات آنلاین غالباً ناشر را درگیر می کند ، که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند .
در سال ۲۰۱۶ ، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از درآمد تلویزیون های کابلی و پخش تلویزیونی پیشی گرفت و درآمد آن در ایالات متحده بالغ بر ۸۳.۰ میلیارد دلار بود که ۱۴ درصد افزایش در مقایسه با ۷۲.۵۰ میلیارد دلار درآمد در آن سال داشت .
تبلیغات بنری :
تبلیغ بنر نوعی تبلیغات در شبکه جهانی وب است که توسط یک سرور ، تبلیغ ارائه می شود . این شکل از تبلیغات آنلاین مستلزم جاسازی تبلیغات در یک صفحه وب است .
در نظر گرفته شده است تا با پیوند دادن به وب سایت تبلیغ کننده ، ترافیک را به یک وب سایت جلب کنید .
در بسیاری موارد ، بنرها توسط یک سرور تبلیغاتی مرکزی تحویل داده می شوند
تبلیغات ویدیوئی :
تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغات نمایشگر آنلاین است که دارای ویدئو در داخل آنها است .
واحدهای تبلیغاتی بکار رفته در این نمونه به صورت پیش نمایش ، میان رده و پست الکترونیکی است و همه این واحدهای تبلیغاتی مانند تبلیغات سنتی است که شما در تلویزیون می بینید .
وب سایتهای پخش مانند Sky.com و itv.com چنین تبلیغاتی را در سایت های خود انجام می دهند ، مانند وب سایت های روزنامه مانند Telegraph و The Guardian .
در سال ۲۰۱۰ ، تبلیغات ویدیویی ۱۲.۸٪ از کل فیلمهای مشاهده شده و ۱.۲٪ از کل دقیقه ها را به تماشای ویدیو بصورت آنلاین اختصاص داده است .
تبلیغات متنی :
تبلیغات درون متنی نوعی از تبلیغات متنی است که در آن کلمات کلیدی خاص در متن یک صفحه وب با تبلیغات و یا واحدهای اطلاعاتی مرتبط مطابقت دارد .
تبلیغات درون متن لینک های مستقیم را به متن صفحه وب می دهد .
معمولاً از طریق شبکه های تبلیغاتی در متن مانند Kontera با استفاده از فناوری هایی مانند IntelliTXT یا توسط ناشران با استفاده از فناوری Ad Serving از PowerLinks Media ارائه می شود .
بازاریابی ایمیلی :
بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است .
به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می تواند بازاریابی ایمیل در نظر گرفته شود .
این امر معمولاً شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات ، درخواست تجارت یا فروش و یا فروش انحصاری است و به منظور ایجاد وفاداری ، اعتماد یا آگاهی از برند است .
ایمیل های بازاریابی را می توان به بانک اطلاعاتی مشتری ارسال کرد .
این اصطلاح معمولاً به ارسال پیام های ایمیل با هدف تقویت ارتباط بازرگان با مشتریان فعلی یا قبلی ، تشویق وفاداری مشتری و تکرار مشاغل ، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید چیزی فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اطلاق می شود .
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید